ymrrrr evet tadım bitince günde bir yoğurt veya meyve verirsiniz bir kez de öğlen yemeği verirsiniz 15 gün sonra kahvaltı başlarsınız 15 gün sonra hem meyve hem yoğurt hemde öğlen yemeği bı 15 gün sonra da kahvaltı diye böyle gidersiniz 10. Aya kadar oturmuş olur bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa da bu 15 gün değil 1 ay olsa da olur uzayabilir süreç yani