10 Ay 5 Günlük oğluk var 2 hafta fâlân oluyor saç çekme huyu çıktı tâbiki tek bana yapıyor kapalı olduğum için bir yere gidince yapamıyor örnek vereyim koltuğa uzanıyorum yürüteçte o da oyun oynarken bir an da saçımı çekiyor ay diye bağırıyor diye kahkaha atıyor hoşuma gitmiyor değil ama çevrem de kız bebekler çok onlara yapar mı yoksa küçük olduğu için unutur mu ?😊 İkinci sorum bir kere kızmıştım eh demiştim ben ona o da öğrenmiş bana babasına annesine vs tüm herkese eh eh diyerek suratımıza kolumuza vuruyor bunları yaparken çok tatlı oluyor ama korkuyorum başkalarına yapar diye çünkü anlamıyor o ama çok canı acıyor insanın😁 Siz de var mı böyle yaramaz sıpacık ?😍