aslan1904 Merhaba sudocrem kullanıyorum 7 aylık bebeğim beyaz beyaz pütürcüjler olmuş poposunda Böyle bir şey yaşayan var mı
birannebirbebek__ aslan1904 biz de de oldu o aylarda hattâ baya da geçmedi sonra ıslak mendil be pişik kremi kullanmayı kestim ve hergün duş aldırdım geçti
bernamercan Mantar kaynaklı pişiklerde görülüyor basit bir mantar kremiyle geçiyor banada cildiye doktoru demişti şaşırmıştım pişik değil demiştim