Beybisii_ Kızlar ben 3aylik iğne vurulmustum adetim kesilmişti Dr duphaston verdi kutu biteli 11gun oldu hala gelmedi adetim acaba gebelik mi oluştu yoksa lanet iğnenin etkisimi devam ediyor test yapsam cikarmi acaba bir iki gün daha beklesem mi
ZeydsMom Beybisii_ duphaston eger gebelik yoksa adet gecikiyorsa adet getirir ama gebelik olusmussa gebeliyi saglamlastirir daha da. Ben de icmistim adet gormek icin ama hamileymisim meger 😄 doktor gebeliyi daha da saglamlastirmissin tutundurmussun dedi. 😂 Ama bilmiyorum benim korunma yontemim igne degildi belkide ignelerde boyle gecikmeler oluyor. İgmeyle hamile kalanlar oluyor ama bilemedim
Beybisii_ ZeydsMom ay inşallah vardır bir mucize olsun 🤭 ağrım var ama böyle uyuşuk bir ağrı yok gelmiyor hala
Elifssu ZeydsMom Merhaba bende suan kullanıyorum ama ara ara migde bulantısı yasıyorum sizde de olmus muydu ? Adet görmek için kullanıyorum
Elifssu ZeydsMom Merhaba.Bu ilacı kac gün kullandınız ve ne zaman regl oldunuz acaba ? Ben günde 2 tane kullanıyorum 1 hafta oldu ama hala bir belirti yok
ZeydsMom Elifssu ben regl olmadim hamileymisim meger gebeliyim icin iyi gelmis. Ama adet icin Genelde 1 hafta kadar kullanilir ve ilac bittikten sonra 1 hafta icinde adet gorulur.