Acemi_anne sadece mamayla besliyorum maalesef benim henüz 1,5 aylıkken kızım sütüm kesildi 😔 ilk hastanedeyken sütüm gelmemişti holle önerdiler. Sonra biz holle bulamadık evolvia kullandık. Ben hep mamayla beslediğim için çok araştırdım bu konuyu. Şimdi herkes kendi kullandığı mamayı yazacak. İnstagram sayfalarından öneriler gelecek. Holle en iyisi organik içerik ve temiz. Evolvia süper doyurucu. Aptamil sevmedi kızım. Keçi sütlü mama olarak Golden Goat. Biraz bebeğinizin sevmesi de önemli. Ama ben çok marka denedim en iyisi bu ikisiydi.