Kızlar merhaba 8,5 aylık bebeğim var günde 2 uyku yapması lazım öyle de yapıyoruz ama 2 saat sonra hemen uykusu geliyor esniyor gözlerini kaşıyor alıp uyutsam saatleri olmuyor bir de yenidoğan gibi sanki sık sık emiyor meme istiyor ek gıda dan sonra emmek istiyor ya da oyun yapıyor ama her türlü memeye gelmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım bir fikri olan var mı acaba ?