Merhaba hanımlar. 8 aylik oglum var son zamanlarda gece çok uyanıyor genelde ağlıyor sutumun yetmediğini düşünüyorum yani doymadigi için ağladığını düşünüyorum siz nasıl besliyorsunuz tecrübeli anneler bana ne onerirsiniz sadece birkaç kere 4 aylıkken mama verdim (hipp) icmedi sevmedi biberon tutmuyor biberon ya da kaşıkla sıvı bişey icirdigimde içmiyor oyun oynuyor agzinda calkalar gibi yapıyor deneyim ve tecrubelerinize ihtiyacım var