Arkadaşlar merhaba 4 aylık bebeğim var normalde geceleri asla ağlayarak uyanmazdı genelde mırıldanır ve rüya beslenmesi yapardım fakat 3 gündür özellikle çok şiddetli ağlayarak uyanıyor ve bunu sürdürüyor neden olabilir ? Diş belirtileri var fakat bu ağlama da dişten kaynaklı olabilir mi ? Bir de uykusunda kendini döndürmeye çalışıyor gibi yapıyor