2 buçuk yıldır genital siğiller ile mücadele ediyorum.
1 defa yandı doktor yaktı. Smear testi önce negatif geldi sonra aradan 1 yıl geçti tekrar yaptırdım yine siğiller patlat vermişti bu kez smear testinde doktor hpv negatif fakat bişey dedi o pozitif gelmiş dedi bana HPV aşısı önerdi. onu yaptırdım. Yaklaşık 10 ay oluyor. O zaman doktor bu hpv aşısını al yaptır şimdi rahim ağzı kanserine çevirmezse seni ilerde %99 rahim ağzı kanserine cevirir dedi ve şimdi tekrar dan patlak veren siğiller var daha ne yapmam lazım neden patlak verir bu siğiller küçük küçük çıkıyor