Akademisyenanne 7 günlükken sarılıktan küveze aldılar bi akşam, o zaman biberonla süt de mama da verdiğim oldu. Zaten en başta biberon verme diyenlerin kurbanı olup çocuğu aç bıraktım da sarılığını arttırdım ya neyse. O günden beri hala ara ara mama takviyesi yapıyorum ya da sağdığım sütü veriyorum biberonla. Hiç de meme reddi yaşamadık çok şükür. Biberon ve emzik için meme reddi yapar vermeyin diyorlar ama yeri geldi ikisi de benim tek kurtarıcım oldu. Emecek bebek her türlü emer, biberon ya da emzik dinlemez kanaatindeyim. Her bebek kendi kuralını kendi belirliyor sonuçta. Tabi bu benim fikrim, aksini düşünenlere saygım sonsuz.☺️
Ayrıca hiç stres yapmayın, bebeğiniz emmeye başladıkça zamanla sütünüz artacak. Bol su için, imkanınız varsa badem, hurma, havuç ve dereotu. En çok bunların faydasını gördüm ben. Ama mutlaka su ve stressiz yaşam. İnanın sütünüz bu sayede artacak.