bisusbe_ Kızlar alerji kaynaklı egzaması var hipokort vermişti doktor içinde kortizon var zararı da var hani beş gün kullan birak dedi bir iki haftadır yoktu ama yine çıktı kullanmalı mıyım sizce
S_x_w bisusbe_ büyük kızımın egzaması vardı zaman zaman çok azar kötü olurdu o zamanlar sönene kadar hipokort kullanırdım sonra bırakırdım..dr umuz böyle tavsiye etmişti..tabi siz yine de kendi dr unuza danışarak yapın isterseniz
bisusbe_ S_x_w randevu bulmak o kadar zor ki burada on beş gün sonraya anca buldum o zamana kadar kullansam mi acaba