Artık delirmek üzereyim her gece ağlar oldum geceler artık bi iskence resmen oğlum gündüz sadece 2 uykuya geçerken bi iki dakka emiyor sonra sallanarak uyuyor ama gece tam bir işkence her saat başı uyanıyor ama abartısız her saat başı ağlıyor meme emiyor istedigi an bırakıyor arkasını donuyor sonra 1 saate aynı gecenin ortasında bazen yarim saatte bir kalkıyor artık dayanacak halim kalmadı memeyi kesiyim diyorum ama gece sallanmak istemiyor pispislanmak oksanmak öpülmek güzel sözler hiçbirini asla kabul etmiyor daha çok ağlama krizine giriyor yatağa vuruyor meme kesersem nasıl sakinlestiricem sizlerde durum nasıl acaba Allah aşkına bir fikir verin nolur