Snm1234 Tavsiyem yok çünkü, ilki çok kolay ve rahat bir bebekti. Tek çocuk hiç çocuktu yani bana göre. Ama 2.doğunca, bune ya bebek bakmak bu kadar zor mu ya dedim. Oğlum, kolay, kendi kendine büyüdü ama kızım da çok uykusuz kaldım, geceleri uyumadığı çok oldu.