betul912_ aman düşünmeyin sjdksı 😄
Ben 1 yaşında büyük yaptım 15-20 kişi felndık.
Doğum gününde yemek sofrası görmeyi sevmediğim için pasta içecek ve tuzlu kurabiye ikram ettim arka planda. Normalde de pastayı sehpanın üzerine koyup kutladım. Pazar günü de ikinci yaşıydı kızımın bu sefer sadece en yakın arkadaşımız geldi bizi çekmek için hem sohbet ederiz diye dereotlu poğaça sarma mercimek köfte ve pasta koydum tabağa bunu da sırf sohbet edecez başka kimse yok diye yaptım ama ön planda yine sehpanın üzerine pasta koydum. Kalabalık olunca ikramlık hazırlamıyprum kızımla ilgilendim hep ve çok eğlendim çok uğraşmayın düşünüp kafanızı yormayın bebeğinize odaklanın