melisaras_35 Merhaba bebeğim 34 cm bas cevresi 49 boy 3kg seklinde dünyaya geldi 4.ayında 39.3 dü 3.ayında 39 du 0.3 büyüme olmus dr suanlık bir sorun yok öbür ay önemli dedi sizlerde yasadınız mı böyle seyler ?