Kızlar, 4. Ay ve 6. Ay atağından sağ çıktık. Yıkılmadım ayaktaydım. Ama kimse bana 8. Aydan bahsetmemişti. Bu nedir böyle Allah aşkına… Sabah 6 da uyanıyoruz. Normalde 9 buçuk gibi tekrar uyuması lazım. Ay yok. Aşırı uykusu var. Gözleri kıpkırmızı. Ama direniyor. Her şeyi yaptım. Loş oda, hafif sakin müzikler, ayakta sallama kucakta sallama. Aklınıza ne gelirse. İnanılmaz direniyor. Uyuyamadigi için ağlıyor.
Aklıma diş geldi tamam ama diş belirtisi yok yani. Öyle ellerini ağzına filan sokmuyor. Ağrı olduğunu sanmıyorum.
Calpolü denedim, tetagil vs vs vs. Kakasını çok düzenli yapar. Karnı tok.
Yok hiç bir derdi yok eminim.
Tek derdimiz UYKU.
Ve gündüzleri tek uyku yapıyor.
Sabah 6 da uyandı. Saat 12 olmak üzere. Daha şimdi sonunda dalabildi.
1 buçuk saat uyur. Başka da uyumaz. Sonra gece uykusuna geçer ta 20.00da
Tek uyku normal mi bu ayda ?
Bu uykuya direnç ne zaman bitecek ???