32+5 haftadada ikizlerimi doğurdum11 gün oluyor daha emzirme şansım olmadı küvezdeler diye sağım yapıyorum 3 gündür sütüm ilk zamanki kadar çok gelmiyor azalma olduğunu fark ettim dolmuyor göğüslerim sağlık ocağındaki hemşire göğüslerin boşalana kadar sağım yap diyor da boşalması nasıl oluyor süt gelmeyi kesiyor mu yani ben az az gelmeye başladığında diğer göğüsüme geçiyorum da boşalana kadar sağıcaksın deyince kafama oturdu