Migrenimtutuyovalla
Sakaryada doğdum büyüdüm türkiyede de 60 küsür şehir gördüm
Sakaryayı tanımlayacak olsam Küçük Büyükşehir derdim
Bütün büyük şehirlere yakın hızlı tren var havalimanlarına yakın kuzey marmara otoyolu gibi alternatifte var
Şuan hali hazırda 4 avmsi var biri açık avm diğerleri kapalı sakarya yeşili ve mavisiyle güzel bir şehir büyükşehirde yaşıyorsunuz ama betonların arasında hissetmiyorsunuz arabanız varsa özellikle yaşanacak yer ama kiralar yüksek toplu taşıma ne yazık ki yeterli düzeyde değil ama oyun grupları kreşler v.s epey var köyleri çok güzeldir gezip görebileceğiniz yerler epey fazla sadece arabanız olmalı toplu taşımayla gidilmesi epey zor..
Ekonomik olarak düşüncem ev kira olacaksa zorlar şuan en düşük 15 ten başlıyor evler sakaryada deprem bölgesi şehir 99 da yıkıldığı için baştan inşa edildi binaların hepsi 3 yada 4 katlı
Parkları çok şehrin merkezinde kocaman iki park var ve mahallelerde de tematik parklar oluyor
Şuan bizde eşimin tayini sebebiyle ağrıdayız
4 ay kadardır
Sakarya sizi yormaz öyle söyleyebilirim