hasibe04 Hanımlar bebeğime temudan alışveriş yapmak istiyorum ama güvenemedim alışveriş yapıpda memnun kalan varmı
amansallagitsin hasibe04 ben denemek icin sandalet siparis vermistin aynisi birebir cok gzl geldi. Sonra tabi vergi durumu arttı alisveris yapmadm daha
Butterfly22 hasibe04 benim kız kardeşim yaptı kendine kumaşları felan çok güzeldi hepsi ayrı ayrı kilitli paketlerde gelmişti