Fasi
Benim bebeğim de 14 aylık. Doktorumuz gündüz emzirmeyi sonlandırmamı söylüyor. Fakat ben vermeye devam ediyorum. Çünkü emme işi bizim için yalnızca karın doyurmak değil 😅 Gündüz bir üç dört kere emzirmiş oluyorum. Ama 3 ana öğünü yiyor. Emzirmeden dolayı ara öğünlerimiz pek olmuyor.