Kızlar canım kızım 13 aylık ve 3-4 gündür gece 3 gibi uyanıyor oturuyor benle oyun oynamaya çalışıyor yatırımca da birlikte uyuyoruz tavana bakıyo duvara bakıyo yastığın ucuyla oynuyo oyalanıyo yani ama full gözler açık. Bi yarım saat uğraşıyorum geri uyutmaya
Bu bi dönem mi siz de yaşadınız mı geçiyor mu çok saçma çünkü 😂