Merhaba anneler oğlum 3 yaşında 1 yaşından bu yana hep otizmden şüphelendik ama bir yaş öncesi herşey normaldi kelimeleri falan vardı tam yaşına girmek üzereyken ilk nöbetini geçirdi ilaç başlandı bütün kelimeler yaptığı aktiviteler herşey gitti şuan 3 yaşında bu güne kadar iki kez daha nöbet geçirdi ve bu zamana kadar hep psikiyatri doktorları otizm olduğunu söyledi bütün doktorlara götürdüm en sonunda bir ümit yoktur diyerek kendi imkanınla özel eğitim aldırdım 2 ay baktık oda olmuyor 40 dklık derste 40 dk ağladı onuda bıraktık en sonunda çok önerilen bi doktora götürdüm bu çocuk otizm değil dedi çok ekrana maruz kalmıştı ekranı kestik kelime konuşma sıfır anne baba bile yok ama yaptığı hareketler anlamlaşmaya başladı akranlarıyla iletişimi başladı çoğu yaptığı şeylere şaşırmaya başladık sizce ben ne yapmalıyım artık yoruldum evin içinde maymun oldum onun için ( bu arada nöroloji doktoru nöbetle ilgili birşey olmadığını söyledi eeg çekildi ve bir sorun çıkmadı nöbet kaynaklı damar yolu açılmasından dolayı falan travma olabilir dedi.)