Uyumuyor 😂 Sabah 6′da kalktı, 9-10 arası uyudu. 12′den beri tekrar deniyorum sanırım uyumak üzere 😂 uyumazsa geçmiş olsun gece 11′e kadar ayakta 😂 Bazen çok yorgun düşüyor mama içip beşiğe koyunca uyuyor. Gece uykusuna çok zor geçiyoruz biz. Yatarak emziriyorum uyuyana kadar koca yatakta dövüşüyoruz resmen🥲 gece 1 kere kalkıyor Allah’tan. Asla ayakta uyumuyo. Ya kucakta gezerek uyuyor ya da emerek