yhz_
yhz_ Amin inşallah sağolun benim dengeli translakosyan taşıyıcılığım var katil hücre problemim varmış birde kalp rahim vardı ameliyat oldum. Kendim hamile kalmada problemim yoktu 1 düşük sonrası tüp bebeğe yöneldim. Benim tüp bebek tedavim pahalı oldu çünkü çok fazla işlem oldu birde genetik araştırmalı tüp bebek olduğu için dolar üzerinden ödemeler yaptım yine katil hücre problemim için dolar üzerinden ödeme yaptım ameliyat için ayrı ilaçlar için ayrı derken birikti durdu. Ama zamana yayıldığı için bu işlemler etkilenmedim çok temmuzda tedaviye başladım martta 2. Transferde hamile kaldım