Merhabalar 2 ay 24 günlük kızım var hala gaz devam ediyor hatta son birlac haftadir zirvede artik yoruldum gazi olduğunda çırpınmaktan hiçbir şekilde durmuyor. Gaz için denemediğim yöntem kalmadı sanki hiç geçmeyecek hep böyle kalacak gbi umutsuzum. Kimse söylesem azalmasi lazim artik diyor ama azalmadı hala😥 ne zaman geçer biter bu gaz?