Merhaba, Kızlar benim çocuğum 7,5 aylık. Ho ho diyor bir de bababa filan diyordu . Son 1 haftadır baba demeyi bıraktı. Napsam dönmüyo. Avm ye filan giderdik baaabaaa diye çığlıklar atardı hatta son bir haftadır konuşmuyor çocuk. Dedesi ve nenesi bizdeydi o zaman sürekli konuşuyordu onlar gidince mi sustu acaba diyorum. Sizce normal mi bu durum