Merhaba ☀️ benim bebeğim 6,5 aylık ve ek gıdaya tam 6 aylıkken başladık kilo alımı iyi olduğu için anne sütü alıyor bide sadece işte sebzeler denedik meyveler denedik deniyoruz da 3 gün kuralıyla güzel gidiyor daha hiç kan vs görmedik 15 gündür. Mukus falan da azaldı ki illaki olurdu acaba alerjisi mi geçiyor diye düşündüm hala ne kendim ne bebeğime vermedim süt ürünü sizce ne zaman denemeliyim ? Yani denemek için hangi kriterlere bakmalıyım bi de ilk ben mi bebiş mi açmalı bu durumda neyle açmalıyız tecrübeli annelerden yardım bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum 🥰