numix uyumasına müsaade etmeyin sarılığı varsa. Ben gündüzleri saat başı emzirmeme rağmen bebeğim 3 aylık ama hala sarılık var maalesef. Bol bol emzirin, siz onu memede tuttukca sütünüz de artar zaten. Bebeden iyi sağım makinası yokmuş onu anladım ☺️ Bir de yenidoğan bebişler sürekli meme ister, kendini orada güvende hisseder çünkü. Bizim oğlan hala bana yapışık gezer mesela. Siz emzirmeye devam edin, fazla içerse fazlasını kusar zaten o. Baktınız ki çok kusuyor, ona göre denge kurarsınız, zamanla aynı dili konuşacaksiniz zaten. Sağlıcakla büyüsün 🌸