urazkusum öncelikle günaydın 🥰 biz de 2 buçuk aylıkken sünnet yaptırdık. Sonra bütün bakım talimatlarına uymama rağmen yapışıklık oldu penis başında. Doktor kontrolünde doktor tak diye açtı, ne uyuşturdu ne başka bir şey. Bebeğim sünnette ve sonrasında bu kadar ağlamamıştı. Aradan 4 ay geçti, yine yapıştı. Doktora götürdük yine açtı ama bu defa zorlanmadı. Kilo aldıkça böyle olması normal, biz açmasak bile büyüdükçe deri gerileceği için kendisi açılacaktı zaten, siz de arada geriye çekme hareketi uygulayın dedi. Sünnet zamanında ise biz bardak kullandık. Bir haftada iyileşti. Sünnette ve sonrasında dediğim gibi bebeğim farkında bile olmadı, doğru düzgün ağlamadı da. Bi iyi ki yaptırmışım anlamadan diyorum bi de keşke büyüseymiş diyorum ama küçükken yaptırmak yine de en rahatı