aaallegraa Kızlar doktor Osman gönülal serum ile burun açmanın orta kulak iltihaplanması yapmasının mümkün olmadığını söylüyor ama başına gelen var mı biz yaptık da bu yüzden oldu diyip tanı alan????
3kedili2bebekli aaallegraa 1 senedir yapıyorum öyle bir şey gelmedi başıma her doktor da burunlarını yıka diyor Osman gonulal dahil yani biraz şiddetine dikkat edin vs bir problem olmaz
Ardenaden aaallegraa vala bzimda kulatka intihap var ve serumla.yikiyoruz ama kizkdada yikiyorduk kizmdada olrdu oglumda genzi eti odlgu icn oluyor deniyir.insalh 5 indn snra randevu var öğreneceğim nedenini bn artk yan yatirarak degilde dik sekilde oturtarak aciyorum serumla