Bebekmam Ah lohusalık günlerim geldi aklıma. Çok zor beeee çoookk. Gerçekten her kafadan bir ses çıkıyor o dönemde. Herkes çok biliyor. 15. Günde yalnız kaldım. Yalnız kalınca aşırı ağladım. Eve sığamadım ben şimdi ne yapacağim el kadar bebekle diye. Ama sonra sonra anladım ki, yalnız kalmak, bebeğine tek başına bakmak gibisi yokmuş. Şimdi bebeğim 9 aylık olacak. Halaaaa konuşurlar bir araya gelince. Yok ayağında sallama, yok kundak yap. Sadece anne sütü alıyordu. Sütle bebek doyar mı bile diyorlardı. Ne cahil insanlarla muhattap olmuşum. Sonrasında mene reddi oldu. Mamaya başladım. Anne sütü vermiyorum diye laf etti bu sefer aynı insanlar. Ulan ne istiyorsunuz beee.
Şükürler olsun diyorum bazen herkesten uzakta olduğum için.
Çok travmalar yaşadım ya çok. 0 destek.
Anlatmaya yetmez yani bu satırlar. En dipteydim. 40 günde filan değil, 3 ayı buldu benim bebeğime alışmam, kendime gelmem.