dileksue 7 gündür günde 10 kez bazen sıvı bazen katı kıvamlı kaka yapıyor 2 kez acile gittik gaita tahlili alıyorlar sadece ama kaka kıvamını kBul etmedikleri için sürekli boşa gidiyor sadece probiyotik verin diyorlar ne kan ne idrar hiç bişeyine bakmıyorlar oğlum zayıfladı artık günde 10 kez dolu dolu yapıyor karın ağrısı var
ayse17 dileksue merhaba biz ilk diş çıkarırken ishal oldu kızım bir yedi sekiz gün kadar sanırım diş çıkarıyor olabilir mi naçizane fikrim
E_A_H27 dileksue biz de iki tane çocuğum var 2 yaş ve 1 yaş içme suyu vermeyin dedi hazır su kullanın ve flagyl ve motis kullandım bir günde düzeldi ( az miktarda)
arelinannesi1 dileksue bizim nerdeyse 15 gün sürdü ishal böyle 8 10 defa yapıyordu günde ilaç kullandık inşallah atmamışımdır ama bakayım ama ne muzla ne patatesle geçmiyor böyle salgın gibi birşey bu inşllah birdaha yaşamayız da 2.5 yaşında
dileksue teacherblue 11 aylık ama 7 8 kere kaka yapıyor ishal sırtına kadar biraz su içsin hemen yapıyor 7 gündür geçmedi
teacherblue dileksue çok fazla su kaybetmesin minik yarın keşke çocuk doktoru görse. Aşı olmuş muydunuz rota
dileksue teacherblue yarın aldım randevu doktora bütün Aşıları tam sorduğumda halsizlik gibi belirtisi yok canlı hareketleri dediler ama hala devam sırtına kadar birde iştahsızlık var 2 3 kaşık yiyor sadece ama full kaka
heygorl Mutlaka adam akıllı bir hekime gösterin ama ekstra probiyotik takviyesi, kefir, yoğurt ve zinco içirebilirsiniz
Avera Salgın var maalesef. Bol sıvı tüketmesini sağlayın. Biz de udi hindi ve çörekotu yağıyla atlattık
zeynep91 nasıl düzeldimi cocugunz son durum nedir benm kzmda ishal karn agrısıyla basladı bugn beslenmede kesildi acilden geldk smdi reflor probiyotık çinko verdi bide toz verdi serum yerine gecen evde hazırlanandann serum flan takmadı
dileksue zeynep91 bize de bişey yapmadılar adenovirüs çıktı sadece probiyotik ve çinko verdiler 10 gündür ishal bugün burun akıntısı başladı😔 acil müdahale pek etmiyor poliklinik götürdüm gaita tahlilinde çıktı beslenme ve halsizlik olursa getirin tekrar dediler
dileksue dileksue sadece mama içiyor ek gıda kabul etmiyor tek ilaç probiyotik diyorlar tedavisi yokmuş
mysozclk dileksue 10 ay 24 gunluk kızım bızde de adenovirüs cıktı 4 gun surdu evde ınanın sırıngayla su verdm sürekli Sudan nefret ediyor normalde içmez sormak istedikleriniz varsa yardımcı olurum 💕
Ayca__ dileksue aynı durumu bende yaşıyorum zınco ve probiyotik verdı hala gecmıyor cocuk zayıfladı resmen su kaybı oluyor cok korkuyorum napıcam ya
zeynep91 dileksue benm kzm 3 yasnda mama olayıda yok beslenme sıfır yani napcaz blmiyorum bugun beslenmeyide kesti saglk ocagı doktoru reflor probıyotık ve diafurly yazdı bugun basladk acile goturdum az önce beslenme olmadıgı icin oradaki doktor diafurly vermeyin reflor kullanın cinko dedi bide diafurly keseyim mi bilemedim aslnda iyi ilaçmış ama 2 yas altı önerilmiyor
dileksue zeynep91 beslenme çok büyük sıkıntı oluyor biraz sıvı şeyler deneseniz meyve suyu gibi benimkide katı yemediği için hep onları yapıp veriyorum bide kek gibi sevdiği şeylerden yoksa kaşık gördü mü ağlıyor
dileksue ayse17 merhaba evet aynı anda dişte çıkartıyor oda etkiliyor bide pozitif çıktı testimşz hepsi birden oldu