Yoruyorum halsizim suratım asık olmaması için uğraşıyorum ama bazen de belli ediyorum şükretmek istiyorum ama yorulmak sanki şikayet gibi çocuğunu sevmemek gibi hissettiriyor vicdan azabı çekiyorum iyi anne olmadığımı yeteri kadar fedakarlık yapamadığımı düşünüyorum