Merhaba, 1 ay önce 3 aylık oğlumu sünnet ettirdik. Sünnet ve iyileşme aşaması oldukça iyiydi. 20 gün önce her şey normalmiş yani. 2 gün önce fark ettik ki çocuğun pipisi her bezi açtığımızda hem içeri gömülüyor hem de ucu yeterince penis görünümünü almıyor. Sünnet ettirdiğimiz yere gittiğimizde hızlı kilo alımından olduğu söylendi ve tekrar uyuşturularak biraz yapışan deriye kesi atıldı ve yapışıklık giderildi. Gömüklük ise hala devam. Sanki hiç deri o görünümü almayacak ve hep gömülecekmiş gibi. 5 gün boyunca krem ve ileri geri masaj önerildi. Ancak her dokunduğumuzda çocuğumun canı acıyor belli, kucağımıza alırken bile ağlıyor. Çok endişeliyim.
Daha önce bunu yaşayanları okudum ancak kimseye böyle kesi atılmamış, el ile düzeltilmiş.
Neler yapabilirim canının yanmaması için? Siz daha önce böyle bir şey yaşadınız mı? Kesi atılan yer düzeldi mi? Benimle deneyimlerinizi lütfen paylaşır mısınız?
Herkese sağlıklı günler dilerim.