Herkese merhaba🌸 kızım 8 aylık Philips avent biberon kullanıyoruz 2 numaralı başlığı kullanıyorum 3-4 aydır ama bir kaç gündür biberon u itiklemeye başladı. Geçici bir mama reddi mi yoksa ayı gereği başlığı değişmem mi gerek bilemedim. Sizler kaç aylık bebekleriniz kaç numara kullanıyorsunuz avent biberonlar da?