moonrisekingdom Bebeğim 11 aylık, ilk 2 ay zar zor emdi sonra bir daha asla emziremedim ama hala baya süt geliyor göğsümden normal mi bu durum kızlar merak ettim
MnkKrtl moonrisekingdom gelen çok kişi var. Bende emzirmeyi bırakalı 14 ay old ama sıkınca hala geliyor ama öyle aşırı değil tabiki zaten son aylarda çok çok azalmıştı sütüm oyüzden bırakmıştım kesilir diye düşündüm ama hala devam 😂 ilaçlar varmış gelmemesi için bi ara yazmışlardı burda bi postta
Ipektubaa moonrisekingdom 9 ay oldu emzirmeyi bırakalı hala sıktıkca süt geliyor . Ultroson cekıldı süt kanallarımn hala biraz aktif dedi ultroson doktoru . Prolaktini ölçtürdüm dahiliye de 111 cıktı dahiliye doktoru emar dedi hiç bişi demeden direk . Kendı kadın doğumcuma yazdım emara gerek yok dostinex kullam ıkı gün yarım yrım 2 adet yeter dedi . Kullandım ama ilac bitince bidaha sıktım gwldi yine meğer 10 güne felan çekiliyor diyorlar
moonrisekingdom MnkKrtl ilacı varmış ya o yüzden dedim bize bir zararı mı var diye😊 neyse benim gibi başkaları da varmış yani sonuç olarak😄
MnkKrtl moonrisekingdom tabi canım vardır bir sürü kişi 😃 ilacın bi zararı yoktur bence doktor öneriyomuş