3 ay 21 günlük sürekli oturma ayakta durma isteği, sürekli bıdı bıdı bir şeyler anlatma,kendi kendine yavaş yavaş gaz çıkarmayı öğrendi daha uzun gündüz uykuları gece uykuya zor dalma, oyuncakları keşfetme, yakaladığı şeyi ağza götürme, eller zaten hep lezzetli sanırım dişlerde yavaştan kaşınmaya başlıyor, okuduğum kitaplara ilgiyle bakıyor, sürekli kucağımda dururdu şimdi birazda olsa kendi kendine duruyor ve işlerimi halletmeye çalışıyorum o ufacık bir konuşma belirtisi gösterince ev halkında kopan sevinç tufanı hep olumsuz şeyleri konuşmayalım 4. Ay atağı çok zorluyormuş ama ben takılmamaya çalışıyorum