Ogrenecekcokseyvar Arkadaşlarımın çevremin evinde bir çok şarjlı süpürge denedim. Philips önermem. Onvo önermem. (Fantom kablolu dikey süpürge bundan kat kat iyi) Xiami önermem. Beklentiniz çok yüksek değilse bosch unlimited 7, 8 modellerini önerebilirim. Önermediklerim çekim gücü sebebiyle, kimi ilk başta güzel çekiyor sonra emiş gücü azalıyor. Temizliği güzel iyi hoş ama dysonu beğenmeyen bunların hiçbirini beğenmez. Benim deneyimlerime incelemelerime göre en iyi şarjlı dikey süpürge dyson. V11, v12, v15. Bunlar deneyip çevreme de sorup memnun kaldıklarına şahit olduğum süpürgeler. Üstelik kedili ve tüyü tozu olan evlerde kullanımına şahit olarak söylüyorum. Halıyı adeta döverek temizliyor un kadar incecik tozları akarları öyle iyi topluyor ki. V11 belki düğmeye basılı tutarak süpürmek zorunda kaldığınızdan ağır ve zor gelebilir. Evet fiyat farkı var ama performans olarak sürdürülebilirlik açısından diğer süpürgeler ile dağlar kadar fark var arasında. İyi bir süpürge arıyorsanız dyson. Muadili demeyelim ama yine ona yetişen bir ürün isterseniz bosch.