Kızlar çok utanak söylüyorum ama prezervatif yırtılmış bundan 20 gün önce bakır spiral takıldım doktor 1 ay sonra kontrole çağırmıştı randevuma bir hafta vardı ara ara kanamam sancım devam ediyor spiralden dolayı napcam bilmiyorum bir yaşında oglum var Bir kere ertesi gün hapı kullanmıştım şimdi yine kullanmak istemiyorum çok fazla hormon içeriyor diye korkuyorum ablam meme kanseri tedavisi görüyor kullanmak istemiyorum ama çaresizim spiral kaymışmıdır yerindemidir bilmiyorum korundugumuz halde böyle oldu bana akıl verin nolur napayım bu saatte