melkrtl Ben annemin mutfak dolaplarını boyadım. Selfy decor vernikli ahşap boyası kullandım. Bir buçuk sene oldu boyası kalkmadı ama devamlı temiz tutmak gerekiyor. Çünkü bir yağ tutsa bir kaç kat geçtiğimiz için pütürlü yapı olduğundan temizlik zor olur. Kuzenim bir kat daha vernik geçmiş aynı boyayı kullandık onun dolapları daha güzel kullanışlı görünüyordu. Ben bu boyayı alırsanız boya kendiliğinden vernikli olsa da bir kat vernik geçerseniz daha güzel olur diye anlatmak istedim.
Ablam da stella marka boya ile boyadı mutfağını. O da çok memnun.