Kızım 18 aylık, gün içinde yemesi içmesi güzel, 11 kilo, kilo alımı falan da iyi. Ama geceleri 2 saatte bir kalkıyor bazen 1,5 saatte bir memee memeeee. Çok uykulu olduğum için onu pışpışlayıp uykuya döndürmek imkansız benim için, ağlamaya devam ediyor zaten memmeeee. Emzirmekten nefret ediyorum zaten asla bana güzel gelen bir duygu değil. Artık geceleri sinir krizi geçiriyorum. 12 saat de uyusam zırt zırt uyanmaktan sabahları zombi gibi uyanıyorum. Sırf emzirme işinden dolayı 2. Çocuğu yapmak bile istemiyorum 😫 Bu durumda olan anneler nasıl başa çıkıyorsunuz????