aliconcon Hanımlar 3 aylık bebeğim uykusunda çok terlemiş sanırım kalın giydirdim ya da kaloriferini fazla açmışım. Ne yapsam hasta olmaz? Atletini değiştirdim kaloriferi düşürdüm başka ne yapayım?
guneyokyanus Benimkide surekli terliyor agiz mendilleri penye olanlardan sırtıne koyun mutlaka gece surekli degistirin kaloriferiniz aciksa ve ev normal sicakligindaysa kisa kollu zibin ustune uzun kollu pijama giydirebilirsiniz
aliconcon guneyokyanus teşekkür ederim tam da böyle yapıyorum ama bu terleme hasta ediyor mu çocuğu ilk defa başıma geldi de? Daha fazla terlemesin diye üstünü örtmedim ama bu sefer de üşür hasta olur mu napsam bilemedim öyle başında bekliyorum
flanoz Aynı şeyi ben de merak ediyorum üzerini değişsem uyanacak çocuk başı sürekli terlio napmalıyım? Yatağı hep ıslak. İnce örtsem sabaha karşı karnı ağrıo kıvranıo geçen gün üşütmüş uyandığında keyfsizdi