Bebeğim 5 aylık grip oldu Doktor süt ve süt ürünlerini alerjisi var bu çocuğun hırıltısı var dedi gripten ziyade o günden beri diyet yapıyorum mamayı da değiştirdik Golden Goat geçtik ilk 3 gün sıkıntı yoktu ama 2 gün gazdan ağladı mama yaramadı dedim raporlu mama alacaktık ama bu sefer başka bir doktor ya da Hastaneye gittiğimde alerji bir çocuk gözüyle bakılıp birçok işlemden geçer diye korktum raporlu mama almadım Doktor emzirerek yatır dedi diyete de devam et dedi hırıltısı da yok dedi ben yatırırken mama veriyordum gün içinde emziriyorum bugün emseyerek yatırmayı denedim bir saat bir buçuk saatte bir uyandı 90 cc mama verdim uyudu ve kalkmadı şimdi sıkıntı şu ki ben bu Golden guat’ı kullanmaya devam etsem çocuğun düzelip düzelmediğini nasıl anlayacağım Bu arada diyetime devam etmeme rağmen mukuslu kaka hala var ama ciltte dökülme falan yok egzama yok kafam çok karışık yardım edin ya