Merhaba anneler kızımla bu gün bi kaç saatliğine ailecek tatlı yemeye gittik ordan eşimin amcası gile geçtik
Altını değiştirdim sonra hapşırdı burnunu şırıngayla serum sıktıktan sonra aspiratörle çektim tam emzirmeye başladım emmedi bi kaç dakika sonra çığlık kıyamet ağlamaya başladı bi saat kadar ne yaptıysak geçmedi fön makinası sesiyle bi kaç saat uyudu tekrar uyandı süt içti ağlamaya başladı aşırı derecede ve bu saat oldu ağlıyor haala sizce neden olabilir
3 ay 8 günlüğüz
Acaba kulağı mı ağrıdı aspiratörle çekince veya tatlı künefenin şerbetinden parmaklarına sürüp ağzına verdiler ben lavabodan çıkınca gördüm bişey demedim ondan da kaynaklı olabilir mi ne yapmam gerekiyor