kahvepres 3247 benimkide şimdi uyudu sinirden artık kendimi ısrdmm illa başka odada uyucam diye tuturdu cok şükür uyudu yatağna koydm
Kiziveannesii 3247 11 de ayağıma aldım 12 bıraktım artık uyumuyor diye 1 de aldım saat 2 yeni uyudu odada horul horul bi işe yaramıyor zaten deliricem aynıyız bacım valla
kahvelisianne 3247 benimde öyle artık uykusuzluk zirve yaptı dün sunnet oldu dolayısıyla acısı var ama gözlerimden uyku akıyor
3247 kahvepres gecmıs olsun ❤️ benım mı 9 aylık sallıyorum valla bakalım kaç dakika daha dewam edecek
9793selaam 3247 her zaman ki bizim halimiz bneim kızda öyle uyumayincs ben saliyorum az geziyor oynuyor tekrar bibberona mama hazırlayıp deniyorum .snede öyle yapmaya cls canım.bszen enerjilerini flaan atamiyorslr sanırım uymuyorlar
3247 9793selaam kızım 9 aylık oyuncaklarla öyle oynuyor ki onu izledikçe ben yoruluyorum 😀😀 geç de yatırsam erken de yatırsam bu tur uyanıyor bu saatlere kadar kalıyor
esra196514 3247 yavrum ben 4 saat salladım seni çok iyi anlıyorum. Kocam da başka odada horul horul uyudu sabah ben işe gidecem diye. Kaldı ki iş de kendi işimiz yani başkasının dükkanında çalışmıyor 🤦 Allah yardımcımız olsun
3247 esra196514 e haftasonu da böyle eşim yorgunum dıyıp horul görül uyuyor ben anlamadım vallahi sanki bız akşama kadar kıçımızın üstünde oturuyoruz