Benim bebişim de 3 ay 16 günlük ben reflü yatağının baş kısmına bi yaastık koyup yükseltiyorum öyle mama veriyorum, 1buçuk aydır mama reddi yaşıyoruz biz de en son böyle bir çözüm buldum, emzikle de kandırıyorum bazen zor oluyo ama içiyo en sonunda
Uykuya biz de zor geçiyoruz sanırım dişleri çok kaşınıyo elleri sürekli ağzında çünkü, emziğe deli gibi sarılıyo resmen rahatlamak için