Busra2326 kendi kendine geçen bir hastalik. İlk 3 5 gün kabarcıklar cok yaygın ve kabarık olur sonra sönmeye başlar. Kızım 2 defa geçirdi, ilkinde ağız ve kalmasında kabarcıklar vardi ve ateşledi, ağız içi yarası olduğu için yemek bile yiyemedi ve paracetamol verdim sadece. İkincisinde ellerinde ve ayaklarındaydi, ateş veya ağrı olmadı bu nedenle de ilac kullanmadık. Her çocukta semptomlar farklılık gösterir. Ama size ve diğer aile bireylerine bulamaması için daha dikkatli olun ve havuzunu mesela ayırın. Çevrenizi sterilize edebilirsiniz. Ben yurtdisinda yaşıyorum ve anaokulunda çalışıyorum. Yaşadığım ülkede bu hastalığa yakalanan çocuklar okula gidebilir eger gün ici aktivitelere katılabilir enerjisi var ise. Ama biz o dönemde daha fazla dezenfektan ve eldiven gibi gibi hijyen urunlerini extra kullanımına özen gösteriyoruz.