Kızlar aşırı baş ağrısı kulakta duyma zorluğum vardı önce nöroloji doktoruna gittim Emar istedi orda nazofarenks bölgesinde yumuşak doku izlendi yazıyodu hemen kbb yönlendirildim orda kamerayla bakıldı biyopsi istendi lokal anestezi ile yapıldı kalınlaşma tarzında bişey gördüm bende o bölgeyi sonuçlarım ne zaman çıkar bilmiyorum 18 inde randevum var o zaman öğrenicem ama bilen duyan etrafından biri bişey anlatsın istiyorum iyi bişey olamaz mı yani bu kanserin 3 şekli varmış 2 iş iyi 1 kötü her şekilde de radyoterapi ve kemoterapi görüyormuşsun onlarda değilim geçer devlet Allah o gücü verir ama ne bileyim biri bişey desin nerden görürüm sonucu falan