Arkadaşlar bır yardım edın napcağımı sasırdım oğlum dogdugundan bellı memede cok uzun sure kalmıyor on sutu alıp genelde arka sut hep kalıyor gaz sıkıntımız da var ayrıca 🙁 gun ıcınde ıkı kere sagıp verıyorum sagıp buzlugada atıyorum cunku sutum azalıcak azalıyor gıbıde olmustu🙁 ıkı gun once ıkı ay asısı olduk onden once yıne alıyordu memeyı sımdı hıc almıyor kendını gerı atıyor gazdan dolayımı atıyor bıberonla gun ıcınde ıkı kere verdıgım ıcınmı onamı alıstı anlamadım sastım napcagımı sasırdım kılo alımı ıyı ama uzun sure mememı emmıyor ve bu surec benı yıpratıyor artık🙁 napmam lazım nasıl uzun sure tutabılırım yatarak fılan emıyordu az cok ama asıdan sonra bı haller oldu gecıcı mıdır yoksa bıberonla vermeyı kesmelımıyım kesıncede ac kalcak gıbıme gelıyor kendını gerı ıttıgı ıcın akıl verın 😓😓😓