Kizlar selam oğlum 14 aylık oldu son üç gündür sürekli ağlıyor sürekli eli ağzında ilk çıkardığı dişlerde böyle problem yaşamadık sürekli ağlaması distenmi yoksa huymu değiştiriyor bide istahsiz sürekli emmek istiyor yada atak döneminde mi 14 ayda siz bebeklerinize böyle birşeyle karsilastiniz mi ve sürekli aglamasiyla ilgili nasıl çözümler bulabilirim